سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ای بهارآور گل من، هر کجا می‌جویمت
در دلم نور امیدی هست، تا می‌جویمت

تا فنا گردد شبانِ بی تو با حسرت قرین
ای صفای چشم? آب بقا می‌جویمت

شرح افسون نگاهت تا که سرمشق دل است
در دل افسانه، در هر ماجرا می‌جویمت

می‌گذارم سر به صحرای جنون مجنون شعار
همچو لیلی محو آهنگ درا می‌جویمت

دل به زنجیر اسارت گرچه بستم سالهاست
عشق چون فرمان دهد، ازخود رها می‌جویمت

می‌شوم بیگانه از غم، می نهم دل بر نشاط
هر نفس تا در دل دردآشنا می‌جویمت

ای شفای دردهای من، به قانون دعا
مبتلای درد در متن بلا می‌جویمت

تاغم وشادی به هجران و وصالت داده دست
در میان گریه‌ها و خنده‌ها می‌جویمت

قطره بودم؛ با خیالت راهی دریا شدم
با شکست موج «من»، در اوج «ما» می‌جویمت

گرمرا عمری بوَد باقی برون از وهم خویش
ای حقیقت را تجلّی ، تا خدا می جویمت...




تاریخ : یکشنبه 100/7/18 | 12:56 عصر | نویسنده : عباس خوش عمل کاشانی | نظر