سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با   همه       دلبستگی هام

میرم    از  این  خونه   بیرون

طاقت    موندن          ندارم

با تو هستم

لیلی    گم    کرده   مجنون

***

میرم  از  این   خونه   بیرون

سینه     مالامال         غمها

می برد    با   خود مرا    تا

اوج رویا

اسب   زرین    یال     غمها

***

کوله باری     از   خودم  پر

روی دوشم

می گریزم     دست  خالی

مونده  از   من  چند شعری

تلخ و شیرین

یادگاری    این        حوالی

***

میرم  از  این    خونه  بیرون

رو    غرورم        پا      بذارم

بدرقه م     نکن     با چشمات

که می ترسم

باز   دلم   رو      جا    بذارم

***

من کی هستم؟من چی هستم؟

ناگزیری      در        گریزم

تا  نگیرد    رنگ      عشقی

بی محابا

با  دل   خود      می ستیزم

***

گردبادم      می گریزم

از  خود  و    از     سرنوشتم

قصه ی     تنهایی هامو

یادگاری

رو  غبار   در       نوشتم

***

در   مسیر    رفتن     من

شبچراغی   نیست   روشن

در حریم   سینه  امشب

از غم تو

غیر   داغی    نیست روشن

***

در   غروب     جاده    اسبی

دور   میشه     با       سواری

بعد از  اون   می مونه    برجا

گنگ و مبهم

طرح  مردی     در    غباری.




تاریخ : دوشنبه 91/11/23 | 6:48 عصر | نویسنده : عباس خوش عمل کاشانی | نظر