سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می روم تـــــا کــــه به همراه نسیم

شـــایـــد امــــروز بـــــه باغی برسم

درک هــدهــد اگــــرم دســـــت نداد

بـــه ســراپــــرده ی زاغـــی برسم

***

رستـــه از فلسفــه حتی از شعر

خستــه ازخــوانـــدن و از تحقیقم

می روم تـــــا کــه بیــابم شــایـــد

عاشــــق خلـــــوت آلاچیقــــــــــم

***

شهرای شهرنهان گشته به دود

کـــه لقای تـــو عطایــــــــم دادند

ماهـــی بــرکــــه ی کوهستانم

که بــــــــه مرداب تو جایم دادند

***

شبنم و شبدر و آلاله کجاست؟

بــوتــــه ای می طلبد پونه دلم

قفسم را بـــــــه دهستان ببرید

می کند بــونـــــه ی بابونه دلم

***

شــــود آیا کـــه به تکـرار رسند

قصـــه خوانیها در شبچــره ها؟

یــادشان می زند آتش به دلم

ســارها ، قمریها ، زنجـــــره ها

***

پایبند تــــــــوام ای شهر و هنوز

مانده در خاطره تصویر ده است

همه چیـــز اینجا حتی احساس

دودآگین شده در بند مه است

***

هوس کـــوچ از این محبس تنگ

بــــــــــه تمنّای دهستــــــان دارم

در تو ای شهرنهان گشته به دود

من بــــه مسخیّت ایمـــــان دارم.






تاریخ : پنج شنبه 93/7/24 | 8:36 صبح | نویسنده : عباس خوش عمل کاشانی | نظر